سفارش تبلیغ
صبا ویژن



1_ مسئولین برای افتتاح طرح ها با کمبود کلنگ مواجه شدند. به همین دلیل قرار شد که به زودی یک کارخانه ی ساخت کلنگ افتتاح شود که به دلیل نبود کلنگ این طرح هم به تعویق افتاد.

2_ بعد از یکی پرس و جو متوجه شدیم که هدف شهرداری از نسب صندوق های پستی بر درب منازل، یک دست و یک مدل کردن درب های خانه ها بوده و به هیچ کار برد دیگری نداشته است. به خاطر همین ادارات برق، گاز، آب، و تلفن هنوزهم قبض ها را لای درب خانه ها می گذارند!!!

3_ یک مقام نصفه نیمه رسمی در چین طی تماسی با وزارت بازرگانی اعلام داشت. مادر همه زمینه ها حاضر به همکاری با ایران هستیم از ساختضریح برای امام حسین(ع) تا بومی سازی علوم انسانی و تحول در حوزه های علمیه!

وی همچنین از تولید ایران چینی، ایرانی چینی و اسلام چینی در آینده ی نزدیک خبر داد!

4_ بررسی ها حاکی از این است که نماز گزاران جمعه را دارد و هیچ نیازی به باز سازی مصلا نیست!

5_ یک مقام خیلی خیلی آگاه، اوژانس اجتماعی ( گشت ارشاد ) را نهادی کار آمد دانسته و افزود: حاصل فعالیت های این نهاد زحمت کش در خیابان ها هویرا است.

6_ یک مقام رسمی در راستای جهاد اقتصادی راهکاری مناسب در مورد آثار باستانی ارائه داد:

ما باید میراث گرانبهای  تاریخ و فرهنگی خود را یا نابود سازیم یا تقدیم بیکانکان کنیم چون اگر دست ما باشد یا از بین می رود یا دزدیده می شود پس چه بهتر که هزینه ای صرف نگهداری آن نکنیم و از شرش خلاص شویم چون دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

7_ در پی ناراحتی های روزافزون مردم متدین و انقلابی از وضعیت حجاب و عفاف وزارت ارشاد اعلام داشت:

در صدد تهیه پمادهای ضد حساسیت به بی حجابی هستیم که کار کرم ضد آفتاب را نیز انجام می دهد!

8_ بدیل مظلومیت و غربت ورزش فوتبال در کشورمان، وزیر ورزش از آموزش و پرورش خواست تا زندگی نامه فوتبالیست ها، اسم زن و بچه آنان، کارت ملی، امضا، شماره کفش، غذای مورد علاقه، فحش هایی که داده و خورده اند (که البته باید طبق شعونات باشد)، و ... را در متون درسی جای دهد.


 


نویسنده : واحد نشریه » ساعت 9:16 عصر روز 90/11/8