سفارش تبلیغ
صبا ویژن



12 بهمن 57 است و قطعه ی 17 بهشت زهرا(س)

در طرفی، مردم با شور و شعف در محوطه و خیابان های اطراف جمع شده اند و منتظر صحبت های حضرت روح الله....

و در این طرف مردی با محاسن سفید که خاک تبعید برصورت نورانی اش نشسته، با دلی آرام و قلبی مطمئن به یاری خداوند متعال فریاد می زند، "من دولت تعیین می کنم، من تو دهن این دولت می زنم، من دولت تعیین می کنم من به پشتیبانی این ملت دولت تعیین می کنم... . "

 

و حال خود را در سال 90 می بینی و در خیابان های مصر و بحرین و لیبی فریادی می شنوی که تورا به ایام سال 57 می برد:

الشعب یرید اسقاط النظام نمی دانیم به جه عبارتی توصیف کنم این درایت و دور اندیشی امام خامنه ای را که در خرداد ماه سال 69 فرمودند:

امروز یک عصر و یک دوران جدید به وجود آمده است، دوران جدید را با ید دوران امام خمینی نامید(13/3/69)

 

و سال 78 را به سال امام خمینی (ره) نام گذاری کردند.

 

هرچند این خواب ملت های اسلامی که الان به بیداری اسلامی منجر شده چند زمستانی طول کشید، در حالی که حضرت امام 30 سال پیش، نسخه ی قیام آن ها را پیچیده بود و... اما به فضل خداوند این بیداری محقق شده و سی سال فریادهای مردم مسلمان تبدیل به سونامی شده و در حال نزدیک شدن به سواحل کاخ سفید می باشد.

این روز ها زلزله ی عظیم ژاپن تحت الشعاع زلزله ی با عظمت تری قرار گرفته که آن زلزله، از پس لرزه های زلزله ی بهمن 57 می باشد.

و اذا زلزلت دُوَل الغربی   

   همه ی اذهان متوجه می شود به بیت رهبری کارشناسان و متخصصان بیان کرده اند که کانون زلزله های اخیر و زمان اوج گرفتن آنها، تهران و مصادف با خواندن خطبه ای عربی توسط مقام بلند پایه ی ایرانی است. با توجه به پیش بینی های غلط و غافلگیری متخصصان ما، این زلزله محققین ما را به کابوس های سال 57 برد.

 

اما این که سرانجام این قیام ها به چه امری منجر می شود و سر از کجا در می آورد، معلوم نیست اما آنچه که قطعی است این است که این قیام ها خاموش شدنی نیست و هر چه غرب دست و پا بزند، نمی تواند این آتش استکبار ستیزی را خاموش کند و چه زیبا فرمودند امام خامنه ای که :

مطمئنا این بیداری مردم به نتیجه خواهد رسید، همچنان که تا امروز، تا این ساعت، در نقاطی به نتیجه رسیده است. عزم مردم، ایمان مردم، آمادگی مردم برای فدارکاری، هر چه بیشر ادامه پیدا کند، احتمال پیروزی آنها بیشتر خواهد شد.

 

در این میان باید دید وظیفه ی بسیجیان جهان اسلام در کل کشورهای اسلامی خصوصا در کانون زلزله که ایران باشد چیست؟

 

آنچه که از اندکی تفکر و مشاهده ی معضلات این قیام ها به نظر می رسد، نبود برنامه ای منسجم برای ادامه ی قیام ها وعدم انسجام نیروهای مسلمان و نبود گفت و گو میان مسلمانان کشورها و معضل رهبری این قیام هاست. آنچه از دست ما برمی آید برای رفع این مشکلات و کمک به برادران مجاهدمان آن است که مقداری از وقت خود را اختصاص دهیم به تعامل اطلاعات و گوش زد کردن بعضی مسائل به جوانان آن مرز و بوم است که حجه الاسلام علیرضا پناهیان در صحبتی به خوبی به این نکته اشاره کردند.

 

گسترش سیره ای امام روح الله و عکس العمل های آن حکیم جمارانی در مشکلات و معضلات مختلف و در بحبوحه ی تثبیت شدن انقلاب اسلامی، کمک بزرگی می کند به این جوانانی که تشنه ی الگویی هستند برای ادامه ی قیام ها.

 

کمک های مادی و فکری مسلمانان می تواند کمک بسیاری کند به مصادره نشدن این انقلاب ها، توسط کشوراهای غربی. باید جلوگیری کرد از این آفت که دول غربی با سوار شدن بر موج قیام های دول عربی این سیل خروشان را به مقصد مورد نظر خود هدایت کنند و این مهم جز با تلاش من و تو و جوانان عرب محقق نخواهد شد.

 

همه ی این مسائل و راه کارها باید عملی شود اما نباید حمایت معنوی ما از این قیام ها و مسلمانان تحت ظالم فراموش شود.

ادعاء سلاح المومن: ای بسیجی سلاح خود را به دست گرفته ای؟

برای اثبات مسلمانیمان هم که شده باید در جواب درخواست های کمک مردم بی دفاع کشورها صدا برآوریم و هرچه فریاد داریم بر سر مستکبرین جهان خوار بکشیم و با دست های به سوی خدا بلند شده، طلب کنیم پیروزی آنها را   

      ان تنصروالله ینصرکم

 


 


نویسنده : واحد نشریه » ساعت 4:2 عصر روز 90/3/20