سفارش تبلیغ
صبا ویژن



راسخونناصر دهقانی‌پوده گفت: فیلمبرداری «شوق پرواز» به مدت 13 ماه به طول انجامید و از سال 1389 به جلوه‌های ویژه این سریال پرداخته شد؛ هم‌اکنون نیز 10 قسمت از این سریال 22 قسمتی مراحل پایانی تدوین را پشت سر می‌‌گذارد و تا پایان ماه مبارک رمضان در اختیار تلویزیون قرار می‌گیرد. 

 
مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری شاهد بیان کرد: این سریال در شهرهای قزوین، بوشهر، اصفهان، دزفول، تبریز و تهران و نقاطی که شهید بابایی زندگی و خدمت کرده، فیلمبرداری شده است. 
 
به گزارش توانا، مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» با تحقیق و پژوهش پیرامون زندگی این سردار شهید از سال 1385 آغاز شد؛ فیلم‌نامه این سریال تلویزیونی که روایت زندگی سرلشگر خلبان شهید «عباس بابایی» معاون عملیات نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است، از دوران کودکی تا شهادت را به تصویر می‌کشد، دوبار بازنویسی شده و ساخت سریال از سال 1388 کلید خورده است. 
 

این سریال تلویزیونی به همت مؤسسه فرهنگی هنری شاهد در 22 قسمت 45 دقیقه‌ای برای شبکه یک سیما ساخته می‌شود. فرهاد توحیدی، مهدی محمدنژادیان و حسین تراب‌نژاد فیلم‌نامه اثر را بر پایه زندگی واقعی شهید عباس بابایی نوشته‌اند. همچنین در مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» شهاب حسینی، کوروش تهامی، افسانه بایگان، ستاره اسکندری، محسن افشانی و الهام حمیدی ایفای نقش می‌کنند.


 


نویسنده : واحد نشریه » ساعت 5:32 صبح روز 90/5/16

 
 



راسخون : حضرت آیةالله بهجت، رضوان‌الله تعالی علیه روشی را برای دعا کردن معرفی فرموده‌اند که از نظر آن بزرگوار، روش دعای معکوس برای خود و نزدیک به اجابت است.

به گزارش راسخون به نقل از جهان،  شخصی از حضرت آیةالله بهجت، رضوان‌الله علیه سوال می‌کند که "چه کار کنیم حتما دعایمان مستجاب شود و استجابت یقینی و قطعی گردد؟"

آن عارف بزرگوار در پاسخ می‌فرمایند: "یکی از چاره‌جویی‌های شرعی برای استجابت دعا و برآورده شدن حاجت خود این است که شخصی که حاجت یا گرفتاری دارد دعا کند و از خدا بخواهد که تمام گرفتاری‌های مشابه گرفتاری او را از تمام مومنین و مومناتی که گرفتار هستند برطرف کند و یا هر حاجتی نظیر حاجت او دارند برآورده شود؛ زیرا در این صورت ملک برای خود انسان دعا می‌کند و دعای ملک مستجاب می‌شود. این‌گونه دعا کردن در حقیقت دعای به خود به طور معکوس است."


(کتاب پرسش‌های شما و پاسخ‌های آیةالله بهجت، جلد دوم)


 


نویسنده : واحد نشریه » ساعت 5:19 صبح روز 90/5/16